تور کیش

آژانس گردشگری تور کیش

تور کیش

آژانس گردشگری تور کیش

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

قلعه روملی حصار 

استانبول، قلعه روملی حصار
قلعه روملی حصار در تور لحظه آخری استانبول

این قلعه یکی از مشهورترین بنا در تور لحظه آخری استانبول می باشد. که در تنگه بسفور در ساحل روملی شهر استانبول قرار دارد. و یکی از قلعه‌های مشهور کشور ترکیه أست، بنای بسیار بزرگ و زیبا به شکل مستطیل، این قلعهٔ بسیار زیبا در سال (۸۵۶ هـ – ۱۴۵۲ م) توسط سلطان محمدد فاتح ساخته شده‌است. در این قلعه یک موزه رو باز و یک آمفی تأتر قرار دارد که همه ساله از این آمفی تأتر بعنوان محلی جهت میزبانی برگزاری فستیوال موسیقی استانبول استفاده می گردد. این قلعه روی تپه های بخش اروپایی قدیمی تنگه قرار دارد و هنگام کشتی سواری آنرا خواهید دید. قلعه‌ی روملی دارای سه برج مرتفع (هرکدام از این سه برج به نام شخصیت‌های اصلی دولتی سلطان محمد دوم نامیده شده‌اند) و یک برج کوچکتر به همراه ۱۳ برج دیدبانی است که سه ورودی اصلی (یک ورودی اصلی و دو ورودی مخفیانه به جهت ورود غذا و مایحتاج سربازان) به سمت هرکدام از سه برج اصلی بازگشایی شده‌اند. داخل قلعه روملی خانه‌های چوبی جهت اقامت سربازان و مسجدی کوچک نیز تعبیه شده است. درست روبروی این قلعه یعنی در بخش آسیایی استانبول قلعه‌ی دیگری به نام آنادل‌ حصاری قرار دارد. 

تور لحظه آخری، قلعه روملی حصار
قلعه روملی حصار در تور لحظه آخری استانبول
تور لحظه آخری استانبول، قلعه روملی حصار
قلعه روملی حصار در تور لحظه آخری استانبول

 مطالب مرتبط: هتل سهند مشهد در تور لحظه آخری

منبع: http://xn--------jchd1bwe3agih6afcg3jk3vla3dhfgm708agaj.com/

  • دیلان اریانا
  • ۰
  • ۰

اگر تجربه ای متفاوت از هیجان و لذت را از مراکز تفریحی در شهر مشهد می خواهید داشته باشید پیشنهاد تور لحظه آخری مشهد مرکز تفریحی بزرگ سرزمین موج های آبی می باشد. مجموعه“سرزمین موجهای آبی” مشهد در زمینی به مساحت ۸۴۶۰ متر مربع و با زیربنای ۲۳۰۰۰ متر مربع بزرگترین پارک آبی سرپوشیده خاورمیانه و نخستین مجموعه از این نوع در ایران می باشد که در سال 86 افتتاح شد. این مجموعه در قاسم آباد - بلوار اندیشه - نبش اندیشه ۸۳ واقع شده است. و سرسره "تاپسی توروی" این مجموعه، برنده بهترین سرسره آبی سال ۲۰۱۰ از طرف انجمن پارک های آبی جهان است. سرزمین موج های آبی دارای انواع سرسرهای آهسته، سرسره های سرعتی، سرسره پیچشی، سرسره موج، سرسره تاپسی توروی، سرسره تویستر، چاله فضایی، استخر موج، رودخانه آرام و خروشان، منطقه بازی کودکان، استخر برکه، سونای خشک و بخار، جکوزی سرد و گرم، رستوران، کافی شاپ، فروشگاه لوازم ورزشی، حمام ترکی و … می باشد که گردشگران عزیز میتوانند بهترین روز خود را در این مجموعه بگذرانند.

تور لحظه آخری، سرزمین موج های آبی
سرزمین موج های آبی در تور لحظه آخری مشهد

مطالب مرتبط: تور لحظه آخری کیش و شاتل سواری 

  • دیلان اریانا
  • ۰
  • ۰

تور لحظه آخری  پیشنهاد میدهد اگر قصد سفر به کیش را دارید گشت و گذار در شهر تاریخی حریره را از دست ندهید. شهر باستانی حریره واقع در بخش کیش از توابع شهرستان بندر لنگه و از نقاط دیدنی استان هرمزگان در جنوب ایران است. قدمت این شهر باستانی به 800 ساله پیش برمیگردد و حدود 120 هکتار وسعت دارد که نمایانگر این است که روزگاری جمعیت بیشماری در این شهر زندگی میکردند. زمان رونق این شهر تاریخی، از سال 367 تا 912 هجری قمری بوده است. این مجموعه شامل خانه اعیانی که یادآور خانه‌های چندخانوار قدیمی در داخل فلات ایران و در شهرهایی چون یزد، اصفهان و کاشان است و همچنین مسجد و قنات ها ی قدیمی و حمام با صحن‌های متعدد و حصاری به مساحت حدود ۵۰۰ مترمربع و دو خزینه کوچک و بزرگ در جنوب گرمخانه آخرین بخش این بنا را تشکیل داده‌اند.

تور لحظه آخری کیش، مکان های دیدنی کیش، شهر تاریخی حریره
تور لحظه آخری کیش در شهر تاریخی حریره

مطالب مرتبط:  تور لحظه آخری مشهد در پارک وکیل آباد 

منبع: http://xn--------jchd1bwe3agih6afcg3jk3vla3dhfgm708agaj.com/

  • دیلان اریانا
  • ۰
  • ۰

آبشار دودن آنتالیا (به ترکی:Düden Şelalesi) (به انگلیسی: Düden Waterfalls) در شهر آنتالیا ترکیه و در ۲۸ کیلومتری جاده قدیم آنتالیا – بوردور داقع شده است.

سرچشمه آبشاردودن آنتالیا دو چشمه جوشان بنام پینارباشی در منطقه کیرک گوزلر در ۴۰ کیلومتری آن است . دودن پس از طی مسیری ۱۴ کیلومتری از زیرزمین در گودالی بنام وارساک در روی زمین جاری شده و پس از یک جریان کوتاه دوباره در طرف دیگر گودال در اعماق زمین فرو می‌رود. آبی که در گودال وارساک به زمین می‌رود پس از طی ۲ کیلومتر در آبریز آبشار بیرون آمده و آبشار زیبای دودن را بوجود می‌آورد.

آبشار دودن دو دهانه دارد. دهانه اول آبشار در فاصله 14 کیلومتری از مرکز آنتالیا منطقه ای ییلاقی سرسبز میگذرد که باعث جذابیت این رود شده است . دهانه دوم ابشار در میان مردم محلی  به نام کارپوزکادیران شهرت دارد درحومه شرقی شهر لارا واقع شده و مستقیما درآب های مدینه ترانه می ریزد. درقسمت بالایی این رود رستوران و استراحتگاهایی وجود دارند که گردشگران تور لحظه آخری آنتالیا عزیز میتوانند از این محیط نهایت لذت را از این جاذبه زیبا گردشگری ببرند.

تور لحظه آخری کیش-آبشار دودن آنتالیا
آبشار بکر و جذاب دودن درشهر آنتالیا

مطالب مرتبط: بازار خاص زیتون 

منبع: http://xn--------jchd1bwe3agih6afcg3jk3vla3dhfgm708agaj.com/


  • دیلان اریانا
تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش